یکی از وسایلی که متناسب با سبک زندگی انسان معاصر طراحی شده‌، ردیاب است. این وسیله ابزاری برای تعیین مکان دقیق هر شی یا شخصی است. که احتمال دزدیده شدن یا گم شدنش وجود دارد. سیر تکاملی ردیاب‌ها، این ابزار کاربردی را به جایی رسانده که جدیدترین مدل آن توسط یک سیم‌کارت ساده کار می‌کند. این نوع ابزار که ردیاب سیم‌کارتی نامیده می‌شود، می‌تواند از اموال و اشخاص با ارزش زندگی ما محافظت کند.

اما بیشترین استفاده‌ای که از ردیاب سیم‌کارتی می‌شود، حفاظت از خودرو در مقابل سرقت است. بدون شک هر دارنده خودرو، باید یک ردیاب سیم‌کارتی خودرو نیز داشته‌باشد. جی پی اس سیم کارتی ماشین اطلاعات گسترده‌ای در مورد مکان قرارگیری خودرو، خیابان‌هایی که خودروی مورد نظر از آنها رد شده، تاریخ و ساعت حرکت و توقف خودرو و مواردی از این دست را در اختیار شما قرار می‌دهد.

انواع ردیاب سیم کارتی خودرو

ردیاب سیم‌کارتی خودرو هشت مدل مختلف دارد. قیمت ردیاب با توجه به مزایا و کارایی آن متفاوت است که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم:

ردیاب ماهواره‌ای NG230

ردیاب ماهواره‌ای NG230 ابزاری است که می‌توان با آن امنیت خودرو یا هر وسیله دیگری را تأمین کرد. این نوع ردیاب طراحی ساده‌ای داشته و به میزان قابل‌توجهی کوچک و سبک می‌باشد. استفاده از ردیاب ماهواره‌ای NG230 به عنوان موقعیت‌یاب، تنها بخشی از کارکرد این وسیله می‌باشد.

تعیین سرعت مشخص برای خودرو و دریافت هشدار در صورت بالا رفتن آن، مشخص کردن مسیر رفت و برگشت برای خودرو و دریافت هشدار در صورت خارج شدن از مسیر، کنترل موجودی بنزین و دریافت هشدار در صورت تمام شدن آن از قابلیت‌های جی پی اس ماهواره‌ای NG230 می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با این ردیاب وارد صفحه خرید ردیاب ماهواره‌ای NG230 شوید.

ردیاب دیاگ خودرو NG50

قابلیت ردیابی خودرو بدون محدودیت، توسط ردیاب دیاگ خودرو NG50 به بهترین شکل ممکن انجام می‌گیرد. ردیاب دیاگ خودرو NG50 همانطور که از اسمش پیداست، بر روی دیاگ خودرو نصب می‌شود. بنابراین امکان دسترسی به آن از طریق سارقان خودرو وجود ندارد.

به علاوه امکان شنود صدای داخل ماشین توسط ردیاب دیاگ خودرو NG50 وجود دارد. این قابلیت در مواقعی که خطری سرنشینان خودروی شما را تهدید می‌کند، به کار می‌آید. در واقع شما می‌توانید با شنیدن صداهای داخل خودرو، جلوی اتفاقات جبران‌ناپذیر احتمالی را بگیرید.

ردیاب فندکی خودرو NG240

ویژگی منحصر به فرد ردیاب فندکی خودرو NG240، این است که به هیچ عنوان قابل شناسایی توسط سارقان خودرو نیست. این نوع ردیاب سیم‌کارتی که به شکل شارژر فندکی در خودرو کارگذاشته می‌شود، دارای حافظه سه ساله نیز است. بنابراین امکان بازیابی اطلاعات از طریق ردیاب فندکی خودرو وجود دارد. اطلاعاتی که از ردیاب فندکی خودرو NG240 ارسال شده، توسط کامپیوتر، اپلیکیشن‌های اندرویدی تلفن‌های هوشمند و پیامک دریافت می‌شود. برای آشنایی بیشتر با GPS فندکی از صفحه خرید ردیاب فندکی ماشین دیدن فرمایید.

ردیاب مغناطیسی NG190

یکی از ویژگی‌های مهم ردیاب مغناطیسی NG190 نگهداری طولانی مدت شارژ باتری است. ردیاب مغناطیسی NG190 ضد آب، ضد ضربه و مقاوم در برابر گرد و غبار است و همچنین دارای قابلیت شنود با کیفیت می‌باشد. به علاوه این نوع ردیاب سیم‌کارتی خودرو بدون نیاز به سیم‌کشی و به ساده‌ترین شکل ممکن در قسمت‌های مختلف خودرو نصب می‌شود.

از آنجاییکه هیچگونه آنتن، چراغ یا هشدار صوتی در ردیاب مغناطیسی NG190 تعبیه نشده‌است، سارق یا هر کس دیگری که از خودور استفاده می‌کند، به وجود آن پی نمی‌برد. برای خرید ردیاب NG190 از سایت نیکان می‌توانید از صفحه خرید ردیاب مغناطیسی استفاده کنید.

ردیاب آهنربایی نظامی NG8000

این نوع ردیاب سیم‌کارتی یک وسیله پرقدرت و کاربردی در جهت موقعیت‌یابی خودرو است. قابلیت اتصال بدون سیم که تنها از طریق یک آهنربای مغناطیسی انجام می‌گیرد، این ابزار را به یک ردیاب سیم‌کارتی پرطرفدار تبدیل کرده‌است. امنیت خودرو یا وسیله با ارزش شما از طریق ردیاب آهنربایی نظامی NG8000 به اندازه‌ای است، که کوچکترین تغییرات از طریق پیامک یا اپلیکیشن تلفن همراه به شما اطلاع داده می‌شود.

همچنین خارج شدن از محدوده مشخص شده، تعویض سیم کارت، خالی شدن باتری، باز و بسته شدن درب‌های خودرو، شروع به حرکت و توقف خودرو و خیلی اطلاعات دیگر به همراه تاریخ و ساعت ثبت شده و تا سه سال در حافظه ردیاب آهنربایی نظامی NG800 می‌ماند. این ردیاب یکی از بهترین ردیاب‌های خودرو می‌باشد که امنیت خودرو را به خوبی برقرار می‌کند. برای خرید ردیاب NG8000 پیشنهاد می‌کنیم از صفحه خرید ردیاب آهنربایی نظامی استفاده کنید.

ردیاب آهنربایی نظامی
ردیاب آهنربایی یکی از بهترین ردیاب های خودور

ردیاب خودرو ارزان NG200

اگر به دنبال یک ردیاب مقرون به صرفه هستید که نیاز شما برای حفاظت از خودرویتان را برطرف کند، ردیاب خودرو ارزان NG200 بهترین گزینه موجود است. این نوع ردیاب دارای امکاناتی نظیر سنسور ضربه، هشدار خروج از محدوده، خاموش کردن خودرو از راه دور و … می باشد. ردیاب خودرو ارزان در اصل توسط برق خودرو کار می‌کند، اما اگر باتری خودرو دزدیده شود، باتری داخلی این ردیاب به کار افتاده و به سرویس‌دهی ادامه می‌دهد.

ردیاب شخصی افراد NG160

اولین ویژگی ردیاب شخصی افراد NG160 که خیلی به چشم می‌آید و کارایی این نوع ردیاب سیم‌کارتی را به حداکثر رسانده، ابعاد بسیار کوچک آن است. به این ترتیب شما می‌توانید از این نوع ردیاب سیم‌کارتی برای رسیدن به اهداف مختلف استفاده کنید.

برای مثال ردیاب شخصی افراد NG160 برای کسانی که به بیماری آلزایمر دچار هستند، بسیار مناسب است. به این صورت امکان موقعیت‌یابی افراد سالمند و ناتوان بوسیله این ردیاب سیم‌کارتی امکان‌پذیر است. همچنین امکان ردیابی کودکان، حیوانات خانگی، وسایل گران‌بها و … توسط ردیاب شخصی افراد NG160 وجود دارد.

از طرفی قابلیت شنود که در ردیاب شخصی افراد NG160 تعبیه شده‌است، باعث شده که به راحتی بتوان از صحت و سلامت فرد موردنظر اطلاع کسب کرد. کلید خطر SOS که در ردیاب شخصی افراد تهبیه شده‌است، در مواقع اضطراری به کمک شخصی در معرض خطر می‌آید.

ردیاب شخصی افراد NG160 با عناوینی از قبیل؛ ردیاب فرزند، ردیاب سالمند، ردیاب حیوان خانگی، ردیاب لب‌تاب، ردیاب کوله‌پشتی، ردیاب گاوصندوق، ردیاب چمدان، ردیاب گاو و ردیاب کندوی عسل نیز شناخته می‌شود. این ردیاب سه تا ده روز شارژ نگه می‌دارد.

ردیاب پلیسی NG3000

ردیاب پلیسی NG3000 ابزار قدرتمندی است که به منظور تأمین امنیت شهروندان به کمک نیروی پلیس آمده است. این مدل از ردیاب‌های سیم‌کارتی بخش بزرگی از چالش‌هایی که بر سر راه موقعیت‌یابی و دستگیری مجرمان توسط نیروی پلیس وجود دارد را برطرف کرده‌است. ردیاب پلیسی NG300 یک مکان‌یاب قدرتمند، با قابلیت ضد آب، ضد ضربه و ضد گرد و غبار است. این وسیله توسط یک آهن‌ربای قوی به بخش‌های مختلف خودرو یا هر وسیله دیگری متصل می‌شود.

ردیاب پلیسی NG3000 تنها یکبار در سال نیاز به شارژ پیدا می‌کند. این ابزار اطلاعات دریافتی خود را از طریق کامپیوتر، نرم‌افزارهای موبایل و پیامک انتقال می‌دهد. برای آشنایی بیش‌تر با این جی پی اس می‌توانید از صفحه خرید ردیاب پلیسی استفاده کنید.

بهترین ردیاب سیم‌کارتی خودرو

انتخاب بهترین ردیاب سیم‌کارتی، تا حد زیادی به کاربردی که این وسیله برای شما دارد، وابسته است. ردیاب‌های سیم‌کارتی که توسط شرکت «نیکان جی‌پی‌اس» عرضه می‌شود، ویژگی‌های منحصر به فردی داشته و تا حد ممکن کاربردی هستند.

در طراحی و تولید ردیاب‌های سیم‌کارتی نیکان جی‌پی‌اس، نیاز انسان امروز که متناسب با سبک زندگی مدرن است در نظر گرفته شده‌است. بنابراین تقریباً همه محصولات ما دارای قابلیت‌های زیر می‌باشند:

  • موقعیت‌یابی مادام‌العمر
  • پنل دائمی
  • دریافت اطلاعات از طریق پیامک، نرم‌افزار موبایل، تبلت، لب‌تاب و کامپیوتر
  • پوشش‌دهی شبکه سیم‌کارتی ایرانسل و همراه اول
  • حافظه داخلی
  • شنود با وضوح بالا
  • باتری داخلی
  • بدون چراغ و هشدار صوتی و غیرقابل شناسایی
  • امکان شخصی‌سازی
  • اعلام موقعیت اضطراری از طریق کلید O.S
  • ضد آب، ضد ضربه و ضد گرد و خاک
  • گارانتی بدون قید و شرط
  • خدمات پس از فروش

خرید آنلاین ردیاب سیم‌کارتی

شاید دور از ذهن باشد اما حقیقت محض است که انسان مدرن می‌تواند با چند کلیک ساده بر روی گوشی هوشمند خود، بزرگترین چالش‌های زندگی روزمره‌اش را برطرف کند. چالش‌هایی مانند تأمین امنیت خودروی شخصی، مراقبت از عزیزان، محافظت از همسر و فرزند، اطمینان از انجام درست مسئولیت‌های کارکنان، اطلاع از موقعیت مکانی خودرو و سرنشینان، جلوگیری از به سرقت رفتن گاوصندوق، چمدان و وسایل قیمتی، جلوگیری از گم شدن گاو و گوسفند و حیوانات خانگی و …!

شما نیز می‌توانید چالش‌هایی که ذهنتان را به خود مشغول کرده و از کنترل شما خارج شده‌اند را، با صرف هزینه و انرژی ناچیزی برطرف کنید. کافی است با شماره تلفن «نیکان جی‌پی‌اس» تماس گرفته و با مشاوران زبده ما صحبت کنید. کارشناسان ما شما را در زمینه خرید جی پی اس خودرو متناسب با شرایط و مطالباتتان باشد، راهنمایی می‌کنند.