دامنه گسترده شبکه‌های موبایل و دسترسی آسان تلفن‌های هوشمند به فناوری GPS کمک کرده‌است، تا صنعت حمل‌و‌نقل در سال‌های اخیر متحول شود. توسعه ردیاب‌های مجهز و پیشرفته، کسب و کارهای حوزه حمل و نقل را دوباره تعریف کرده‌است.

امروز به لطف پیشرفت فناوری ردیاب وسایل نقلیه و تنوع محصولات، امکان ردیابی ترانزیت‌ها تا خارج از مرزهای کشور به راحتی امکان‌پذیر شده‌است. این امکان مزیت‌های فراوانی چه برای راننده‌گان خطوط ترانزیت، چه برای مالکان وسایل نقلیه سنگین و چه برای سازمان‌های حمل و نقل دارد.

مزایای استفاده از ردیاب کانتینر

مزایای خرید ردیاب کانتینری

بهبود مدیریت ناوگان

مدیریت ناوگان نقش مهمی در کسب و کارهای حمل و نقل داشته و تکنولوژی پیشرفته‌ای مانند ردیاب می‌تواند به مدیران کمک کند، تا در مورد موقعیت و وضعیت نیروهای خود به روز باشند. این فناوری همچنین به آنان امکان می‌دهد تا از طریق یک نرم‌افزار موبایلی ساده که اغلب از طریق یک سیم‌کارت سرویس می‌دهد، دستورات لازم را اعمال کنند.

برای مثال در بسیاری از موارد، لازم است راننده مسیر را تغییر دهد، یا بار را در مقصد دیگری تخلیه کند. با وجود ردیاب همه دستورات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به راننده‌گان اطلاع داده می‌شود.

تأمین امنیت رانندگان تریلی

رانندگان ستون فقرات اصلی حمل و نقل و کسب و و کارهای این چنینی هستند. به عنوان یک مالک یا مدیر شرکت حمل و نقل، وظیفه شماست که از امنیت راننده‌گان خود اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این شما می‌توانید سرعت و کیفیت رانندگی و پیگیری از دستورات را در نیروی انسانی بررسی کرده و در صورت نیاز به آنان تذکر دهید. به این شکل می‌تواند با راننده‌گان قانون‌گریز برخورد کرده و امنیت بار و کارکنانتان را تضمین کنید.

کیفیت خدمات

از طریق ردیاب کانتینر فرآیند اتوماسیون و به روزرسانی موقعیت در کسری از ثانیه انجام می‌گیرد. این کار به شما کمک می‌کند از شر مدارک اضافی خلاص شوید و چه در نقش مدیر شرکت حمل و نقل چه در نقش مالک ترانزیت و چه در نقش راننده، روی کار خود تمرکز کنید.

علاوه بر این، سیستم ردیابی به شما کمک می‌کند تا کوتاهترین مسیرها را برای رسیدن به مقصد شناسایی کرده و از این طریق هم در وقتتان صرفه‌جویی کنید و هم بازده سوخت را افزایش دهید.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

نظارت بر عملکرد وسیله نقلیه از طریق جی پی اس ترانزیت، مقرون به صرفه است و شما به عنوان مالک یا مدیر می‌توانید پولتان را در کارهای دیگر سرمایه‌گذاری کنید. در واقع با وجود این سیستم می‌توانید از شر نیروی کار اضافی و دردسرهای مدیریت آنها خلاص شوید. قابلیت‌های پیشرفته این سیستم به شما کمک می‌کند راننده‌گان را تحت نظر داشته باشید تا بتوانید در مورد هرگونه بزهکاری در آینده به آنها هشدار دهید.

یافتن کانتینر سرقت شده

رانندگی در خطوط بین شهری و یا حتی مرزهای خارجی ریسک‌های زیادی به همراه دارد که از آن میان می‌توان به سرقت وسیله نقلیه و یا زورگیری از راننده اشاره کرد. ردیاب‌های مجهز وسایل نقلیه می‌توانند برای جلوگیری از چنین حوادثی در آینده مفید باشند. شما می‌توانید برای چنین موارد ناخواسته یک هشدار تنظیم کرده و اقدامات به موقع علیه سارقان را انجام دهید.

رفاه و اعتماد مشتری

بهره‌گیری از کاربردهایی که ردیاب کانتینر و ترانزیت دارد، اول از همه به نفع مشتری است. این وسیله علاوه بر اینکه حمل و نقل بار مشتری را بهبود می‌بخشد، امنیت آن را نیز تضمین می‌کند.

صرفه‌جویی در وقت

یکی از برزگترین مزایایی که استفاده از ردیاب وسایل نقلیه سنگین برای راننده‌گان و شرکت‌های حمل و نقل دارد، بی نیاز شدن از صدها تلفن خسته‌کننده و گزارش‌های کاغذی است.

دستیابی به اطلاعات کامل و لحظه به لحظه

استفاده از ردیاب جزئیات زیادی راجع به وسایل نقلیه از قبیل؛ مسیر، سرعت، روشن یا خاموش شدن موتور و سایر موارد را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد. در واقع مدیر یک شرکت حمل و نقل هر لحظه می‌تواند وضعیت ترانزیت مورد نظر را بررسی کرده و نسبت به این موضوع که آیا در مسیر درست است یا نه اطمینان کسب کند.

انواع ردیاب کانتینری

نیکان جی پی اس عرضه‌کننده انواع ردیاب ترانزیت با سیم و بدون سیم است، که خدمات گسترده‌ای را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند. همه این ردیاب‌ها ابعاد کوچکی داشته و به راحتی در بخش‌های مختلف وسیله نقلیه نصب می‌شوند. این محصولات از طریق یک سیم کارت ساده ایرانسل یا همراه اول که درون دستگاه قرار گرفته و اطلاعات را به تلفن هوشمند شما می‌فرستد، کار می‌کنند.

  • ردیاب آهنربایی نظامی: این محصول از طریق آهنرباهای قدرتمندی که در آن تعبیه شده در هر قسمتی از وسیله نقلیه نصب می‌شود. پنل ردیابی مادام‌العمر و قابلیت شنود از جمله امکانات این محصول است. این ردیاب قدرتمند دارای گواهینامه IP65 (ضد آب، ضد ضربه، ضد رطوبت و ضد گرد و غبار) بوده و مجهز به باتری با طول عمر بالا و مصرف کم است.
  • ردیاب مغناطیسی: این محصول دارای شش آهنربای قدرتمند و شارژ باتری سی روزه است که می‌تواند به صورت دائمی سرویس‌دهی کند. شما با قرار دادن یک سیم‌کارت در این ردیاب، می‌توانید مسیر رفت و برگشت را برای کانتینر مورد نظر مشخص کرده و هر لحظه از موقعیت آن مطلع شوید. به این ترتیب اگر کوچکترین تغییر مسیر یا افزایش سرعتی در این وسیله نقلیه رخ دهد، از طریق تلفن هوشمند خود هشدار دریافت می‌کنید.
  • ردیاب ماهواره ای: این ردیاب که تنها هفتاد و پنج گرم وزن دارد، از شبکه‌های مخابراتی GPRS  و  GSM پشتیبانی می‌کند. اطلاعات دریافتی مانند سرعت وسیله نقلیه، مسیر حرکت و همچنین زمان و مکان توقف بوسیله این محصول ثبت و ضبط می‌شود. قابلیت شنود یکی از تجهیزات این محصول است که به شما امکان می‌دهد صداهای داخل ماشین را به طور واضح بشنوید. این قابلیت برای جلوگیری از هر گونه جرم و جنایت توسط راننده یا سارقان احتمالی کاربرد زیادی دارد.

خرید ردیاب کانتینر و ترانزیت

برای خرید جی پی اس ترانزیت، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. کافی است با واحد فروش ما تماس گرفته و با کمک کارشناسان ما بهترین محصول را برای حفاظت از اموال خود انتخاب کنید. تحویل سفارش در محل و امکان پرداخت در زمان تحویل، از جمله خدماتی است که ما برای مشتریان گرامی خود در نظر گرفته‌ایم. برای مشاهده قیمت دیگر ردیاب‌های ما، به صفحه “قیمت ردیاب” مراجعه کنید.