ردیاب خودرو، ابزاری هستند که استفاده از آنها دارای مزایای زیادی است. اولین مزیت این ابزار قابلیت ردیابی خودرو در زمان سرقت است. در این حالت می توان خودرو سرقت شده را مکان‌یابی کرد و با همکاری پلیس نسبت به بازگرداندن خودرو اقدام کرد. برای این کار به وسیله یک سیم کارت و به صورت لحظه‌ای اطلاعات خودرو ارسال می شوند و می توان در مدت زمان کوتاهی آن را ردیابی کرد.

ردیاب دیاگ OBD: نوعی پیشرفته از ردیاب خودرو

یکی از بهترین مدل های پیشنهادی ردیاب ما، ردیاب دیاگ خودرو است. علت اینکه می‌گوییم این مدل ردیاب پیشرفته است به علت قابلیت هایی مثل شنود صدای داخل خودرو، پنل ردیابی مادام العمر، نصب سریع و ساده و قابلیت آرشیو مکان های طی شده است.

ردیاب دیاگ خودرو
ردیاب دیاگ OBD

ردیاب شخصی افراد: کوچکترین نوع ردیاب

در گذشته این تکنولوژی فقط منحصر به مراکز نظامی کشورهای پیشرفته بود ولی الان می توانیم در بازار ایران کوچک ترین ردیاب هایی دنیا را خریداری کنیم. دومین مدل پیشنهادی این لیست، ردیاب شخصی افراد NG160 است. از جمله قابلیت های کلیدی این ردیاب قابلیت شنود داخلی، بدون نیاز به آنتن، عدم احتیاج به نصب و… است.

عدم وجود نویز و صدای اضافی در ردیاب های شخصی یکی از مهم ترین دلایل پرفروش شدن این ردیاب است. مهم ترین موارد کاربرد این ردیاب، می توان مواردی از جمله کمک به امنیت کودکان، مراقبت از سالمندان، ردیابی حیوانات و پرندگان و… اشاره کرد. این ردیاب شخصی کیفیت و بازدهی بالا دارای گارانتی معتبر فروش، گارانتی تعویض، خدمات بلند مدت فروش و اکانت رایگان می باشند. همچنین می توان بر اساس سامانه طراحی شده علاوه بر کنترل خودرو به صورت لحظه‌ای رفت و آمد آن‌ها را در بازه های زمانی مختلف بررسی کرد.

از این ردیاب علاوه بر موارد خودرویی، در موارد انسانی مثل کنترل رفت و آمد سالمندان، کودکان، بیماران و غیره نیز استفاده می شود. مهمترین علت این موضوع بازدهی عالی و ابعاد کوچک آن می باشد. همچنین این محصول دقت مکانی 10 متر دارد، و ضد آب بودن یکی از ویژگی های فوق العاده آن است و به همین دلیل می توان از آن علاوه بر قسمت های داخلی خودرو در قسمت های بیرونی نیز استفاده کرد.

ردیاب شخصی افراد
ردیاب شخصی افراد

ردیاب آهنربایی نظامی: ردیاب بدون نیاز به شارژ!

معرفی ردیاب هوشمند خودرو را با معرفی ردیاب آهنربایی NG8000 ادامه می دهیم. این محصول در زمره بهترین ردیاب های دنیا می باشد و با طول عمر و همچنین بازدهی بالا به عنوان یکی از مناسب ترین ردیاب های شارژی شناخته می شود.

کاربردی ترین ویژگی این ردیاب آهنربای مغناطیسی قدرتمند این محصول است که به کمک آن می توانید بدون نیاز به نصب از آن استفاده کنید. کمترین ویژگی هایی که در ردیاب های آهنربایی باید وجود داشته باشد ویژگی هایی مثل ضد آب بودن، ضد ضربه بودن، ضد رطوبت و ضد گرد و غبار بودن ردیاب های آهنربایی است که این مدل به راحتی از این امتحان سربلند بیرون آمده است.

ردیاب آهنربایی نظامی خودرو
ردیاب آهنربایی نظامی

ردیاب ارزان: ارزان قیمت بودن، همیشه علت دار نیست

اگر دنبال ردیاب ارزان هستید ردیاب خودرو مدل NG200 یکی از مدل های محبوب ردیاب های خودرو و موتورسیکلت است که به صورت تخصصی برای خودرو طراحی شده است. ارزان بودن این ردیاب شما را به اشتباه نیندازد. این ردیاب که 1 سال گارانتی بی قید و شرط دارد را می توان به عنوان یکی از خاطر جمع ترین ردیاب ها معرفی کرد.

این ردیاب شارژی همانند دیگر با آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته شده است و با استفاده از سنسورهای جی پی اس فعالیت می کند. فرکانس GPS این محصول 1575.42 مگاهرتز است و ظرفیت تعداد ماهواره GPS آن نیز 66 می باشد. با استفاده از سیستم های ارتباطی پیامکی، اپ و وب می تواند کار ردیابی را با آن انجام داد. علاوه بر اینها حافظه 64 گیگابایتی این ردیاب هم این اطمینان را می دهد که می تواند اطلاعات زیادی را هم ذخیره کند.

یکی از امکانات جالب این محصول امکان اعلام خروج از محدوده تعیین شده است. همین ویژگی این محصول را اطمینان بخش تر می کند که می توانید با خیال راحت از سرقت خودرو و وسایل ارزشمند خود مراقبت کنید.

ردیاب ارزان
ردیاب ارزان

چرا باید خرید ردیاب هوشمند خودرو را انجام دهیم؟

ما در عصر تکنولوژی به سر می برسم و لوازم و ابزار مختلفی برای سهولت بشر ساخته شده اند که با استفاده از آنها می توان از دنیای اطرافمان با خبر شد، لوازم مختلف را کنترل نمود و یا اینکه از یک دستگاه به صورت لحظه ای و از راه دور اطلاعات دریافت کرد.

یکی از ابزاری که با استفاده از آن می توان خودروی خود را مدیریت کرد، ردیاب های هوشمند خودرو هستند. در عصر حاضر خودروها در انواع مختلفی تولید می شوند و در کشور ما قیمت بالایی دارند، به همین دلیل نگهداری حرفه ای از آنها لازم و ضروری است و یکی از لوازمی که حتما بایستی در خودروها از آنها استفاده کرد، ردیاب ها هستند که در ادامه با آنها آشنا می شویم.

همچنین از آنجایی که خودروها قیمت بالایی دارند و استهلاک آنها زیاد است، مراکز اداری و شرکتی می توانند با نصب این ابزار بر روی خودروهای خود، رفت و آمد آنها را کنترل کنند. از دیگر مزایای این محصول نیز می توان به این موارد اشاره کرد:

  • چک کردن لحظه ای خودروهای موجود در پارکینگ ها از راه دور
  • چک کردن لحظه ای فرزندان و خانواده در زمان استفاده از خودرو
  • چک کردن خودروهای اجاره ای

همانطور که می دانیم همه لوازم الکترونیکی برای کارکرد خود نیازمند به یک منبع تغذیه و جریان الکتریکی هستند، به همین دلیل این محصولات با منبع تغذیه داخلی و یا غیر داخلی تولید می شوند.

در حالت اول ردیاب ها فاقد منبع تغذیه داخلی هستند و برق آنها از سیستم برقی ماشین تامین می شود و به همین دلیل این ردیاب ها نیاز به شارژ ندارند و تقریبا جای ثابتی دارند، و نمی توان به صورت مرتب جای آنها را تغییر دارد.

در نمونه دیگر این ردیاب ها دارای منبع تغذیه داخلی هستند و شارژ خود را از برق ماشین تامین می کند و می توان آنها را در جاهای مختلف خودرو نصب کرد، اما برای جابجایی آنها نیاز به سیم کشی جدید است.

ردیاب های شارژی هم به وسیله یک ترانس بیرونی شارژ می شوند و معمولا بازدهی بالایی دارند و به همین دلیل می توان آنها را در قسمت های مختلف و دلخواه خودرو قرار داد. این ردیاب های به صورت آهنربایی و یا کشویی نصب می شوند و می توان بسته به نوع اتصال، آنها را در قسمت های آهنی خودرو نصب کرد و یا با چسب آنها را در قسمت های داخلی مثل زیر داشبورد، صندلی، سقف و غیره نصب نمود.

نتیجه گیری: آیا خرید ردیاب هوشمند، منطقی است؟

خرید ردیاب هوشمند خودرو، یکی از مهمترین تصمیماتی است که باید پس از خرید خودرو بگیرید. زیرا با توجه به افزایش قیمت خودرو و افزایش تعداد سرقت خودرو، خرید ردیاب خودرو کاملا منطقی است.

در این مقاله سعی شد 4 مدل از بهترین ردیاب های هوشمند خودرو بصورت گلچین شده معرفی شود. خرید از نیکان جی پی اس امکان خرید با اطمینان بیشتر و امکان آموزش رایگان را به مشتریان می دهد. در کنار قیمت های رقابتی این ردیاب ها، گارانتی بازگشت وجه بی قید و شرط هر 4 مدل پیشنهادی باعث می شود هیچ بهانه ای برای خرید وجود نداشته باشد.