یکی از مهمترین و اولین وسیله‌هایی که برای هر خودرویی نیاز است، دزدگیر است. همان‌طور که دیده‌اید، دزدگیرها انواع مختلفی با قابلیت‌های متفاوت دارند. یکی از بهترین انواع دزدگیرها، دزدگیر سیم کارتی است. دزدگیر سیم کارتی ماشین یکی از پیشرفته ترین دزدگیر هایی می باشد که در بازار وجود دارد. در این مطلب قصد دارید دزدگیر سیم کارتی خودرو را به شما معرفی کنیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با مزایا و معایب دزدگیر سیم کارتی خودرو آشنا شوید.

دزدگیر سیم کارتی خودرو چیست؟

به طور کلی دزدگیر ماشین شامل سه نوع دزدگیر معمولی، دزدگیر سیم کارتی و دزدگیر تصمویری می‌شود. دزدگیر سیم کارتی خودرو نوعی دزدگیر است که با استفاده از یک سیم کارت کار می‌کند. دزدگیر سیم کارتی قابلیت نصب سیم کارت و اتصال به شبکه اینترنت را دارا می‌باشد. از طریق همین سیم کارت اطلاعات مربوط به خودرو برای شما فرستاده می‌شود.

این نمونه از دزدگیرها به وسیله یک سیم کارت دیتا اطلاعات خودرو را می تواند از طریق اینترنت برای موبایل ها بفرستد. بر همین اساس شما می توانید دزدگیر سیم کارتی خود را به وسیله یک نرم افزار روی گوشی کنترل کرد. کنترل کردن قسمت های متنوع ماشین خود با استفاده از این دزدگیرها یکی از اصلی ترین مزیت هایی می باشد که دارد. از دزدگیر سیم کارتی خودرو به مانند ردیاب شخصی می‌توان استفاده کرد و محل ماشین را پیدا کرد.

بررسی مزیت های دزدگیر سیم کارتی

شما زمان خرید دزدگیر سیمکارتی باید به خوبی در مورد مزایای دزدگیر سیم کارتی و معایب آن اطلاعات لازم را داشته باشید. در این صورت می توانید با آگاهی در مورد مزیت های دزدگیر آن را مورد استفاده قرار دهید. دزدگیرها سیم کارتی که روی ماشین نصب می شوند ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیری دارند. این ویژگی ها موجب شده است که بسیاری از افراد این سیستم ضد سرقت را به عنوان یکی از بهترین دزدگیرهای ماشین معرفی نمایند.

برخی از مهمترین مزیت هایی که این دزدگیرها دارند را در ادامه بیان می کنیم.

شما از هر جایی که باشید می توانید خودروی خود را مورد نظارت قرار دهید

دزدگیرهای سیم کارتی علاوه بر اینکه اطلاعات خودرو را به کاربر اطلاع می دهند، شرایط کنترل از راه دور را هم برای کاربر فراهم می نمایند. حتی اگر کیلومتر های زیادی هم از ماشین خود فاصله داشته باشید می توانید با انتخاب یکی از گزینه های نرم افزار که دزدگیر دارد درب ماشین را باز و بسته نمایید. با استفاده از این دزدگیرها به راحتی قادر خواهید بود موتور ماشین را خاموش و یا روشن نمایید. چنین ویژگی برای بسیاری از افراد جذاب است و به همین دلیل از این دزدگیر استفاده می کنند. این قابلیت‌ها در ردیاب ماهواره‌ای نیز وجود دارد. با مراجعه به صفحه محصول ردیاب ماهواره‌ای NG530 می‌توانید درباره این محصول و امکانات آن اطلاعات کاملی کسب کنید.

به وسیله نرم افزار و یا اس ام اس شرایط خودرو را می توانید بررسی نمایید

شما هر لحظه که بخواهید قادر خواهید بود که وضعیت خودرو را از نظر باز و بسته بودن درب ها، پنجره ها، روشن و خاموش بودن کنترل نمایید. برخی از مدل های ردیاب سیمکارتی با اس ام اس هر اطلاعاتی که مربوط به ماشین باشد را برای شما ارسال می کنند. اگر خودرو بدون اجازه شما حرکت کرده باشد سریعا برای شما پیامی ارسال می شود که از حرکت خودرو طلاع می دهد. این ویژگی و مزیت خود برای بسیاری از افراد اهمیت دارد و به آن توجه زیادی نشان می دهند.

شما هر یک از اتفاقات و حوادثی که در ماشین تان رخ می دهد را به خوبی می توانید از طریق اس ام اس و نرم افزار دریافت کنید.

نمونه دزدگیر سیم کارتی خودرو
دزدگیر سیم کارتی خودرو مزایای بسیار زیادی دارد

قیمت مناسب، به صرفه و منطقی

البته که شما باید به خوبی بدانید قیمت دزدگیر سیمکارتی نسبت به بسیاری از دزدگیرهای دیرگی که مورد استفاده قرار می گیرد بیشتر می باشد. شما امکانات بیشتری را دریافت می کنید و هزینه بیشتری باید پرداخت نمایید. قیمت هر یک از دزدگیرهای سیم کارتی به امکانات و ویژگی های آن بستگی دارد. برخی از آنها امکانات بسیار زیادی دارند که هزینه خریداری شان هم بالاتر است. برخی از آنها دارای آنتن قدرتمندی می باشند که این ویژگی آنها موجب می شود معایب دزدگیر سیم کارتی کمتر شود.

از محل دقیق خودرو اطلاع پیدا می کنید

یکی از دیگر ویژگی های و مزایای دزدگیر سیم کارتی در این است که شما با استفاده از آن می توانید محل دقیق ماشین خود را روی نقشه مشاهده کنید. هر زمانی که شما اراده نمایید و به اینترنت دسترسی داشته باشید قادر خواهید بود که محل دقیق ماشین را روی نقشه به خوبی مشاهده کنید.

این ویژگی یکی از ویژگی های جالبی می باشد که همه دزدگیرها ندارند و تنها دزدگیرهای پیشرفته دارای این ویژگی مهم می باشند. با استفاده از این ویژگی اگر ماشین دزدیده شود به راحتی مکانی که دزد در آنجا است را تشخیص می دهید و سریعا به آنجا می روید.

مزایای دزدگیر سیم کارتی
با استفاده از دزدگیر سیم کارتی می توانید محل خودرو را شناسایی کنید

امکانات متفاوت دزدگیر

از دیگر مزیت هایی که می توانیم برای دزدگیر سیمکارتی بیان کنیم این است که دارای امکانات و ویژگی های بسیار زیاد می باشد. بنابراین شما می توانید هر یک از این امکانات آن را که برای ماشین شما مناسب می باشد را دریافت نمایید. شما می توانید هر یک از دزدگیرها را از نظر ویژگی هایی که دارند بررسی کنید، برخی از آنها که هزینه بیشتری برای خریداری دارند دارای ویژگی ها و امکانات بیشتری هستند. خرید هر یک از آنها برای شما امکانات بسیار زیادی را فراهم می کند. شما می توانید هر بخش آن را از هر نظر بررسی کنید تا ویژگی ها و مزیت هایی که دارند را متوجه شوید. در این صورت از دزدگیر و امکانات ویژه آن می توانید برای پیدا کردن ماشین خود استفاده کنید.

بررسی معایب دزدگیر سیمکارتی

با وجود مزایای بسیار زیادی که از دزدگیر سیمکارتی دریافت می کنید باید در مورد معایب دزدگیر سیم کارتی هم اطلاعات لازم را داشته باشید. در واقع شما باید به خوبی بدانید هر یک از بهترین و پیشرفته ترین دزدگیرهایی که در دنیا طراحی می شوند هم معایبی دارند و این نوع از دزدگیرها هم طبیعی است که معایبی داشته باشند.

برخی از معایب دزدگیر سیم کارتی که شما باید به خوبی با آنها آشنایی داشته باشید را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

. دزدگیر وابسته به آنتن گوشی شما است

سیم کارت قرار داده شده درون سیستم ضد سرقت باید شبکه داشته باشد تا بتوانید روی آن اینترنت نصب کنید. در صورتی که آنتن اینترنت سیم کارت ضعیف باشد و خارجی از محدود آنتن دهی قرار بگیرید امکان دارد که دزدگیر به خوبی کار خود را انجام ندهد. دسترسی شما به خودرو در صورتی که اینترنت نداشته باشید قطع می گردد. البته که باید بدانید برخی از دزدگیرها به صورت ماهواره ای هستند و شما قادر خواهید بود آنها را به راحتی استفاده کنید ولی باید بدانید آنها در کشور ایران تعداد محدودی دارند.

در صورتی که سارق حرفه ای باشد، سریعا دزدگیر را غیر فعال می سازد

از دیگر معایب دزدگیر سیم کارتی این است که اگر دزدهای حرفه ای متوجه وجود آن شوند به راحتی می توانند دزدگیر را قطع کنند. در واقع بهتر است به خوبی بدانید که دزدهای حرفه‌ای به خوبی با سیستم های هر یک از دزدگیرها آشنایی دارند و می توانند دزدگیر را قطع کنند. شما باید این معایب دزدگیرها را هم، زمان نصب در نظر داشته باشید.

اما برخلاف دزدگیرها، ردیاب و جی پی اس از این قائله مستثنی هستند. شما می‌توانید بهترین محل نصب ردیاب در خودرو را شناسایی کرده و آن را از دست دزد و سارق مخفی کنید. به این ترتیب دزد قادر به غیر فعال کردن آن نخواهد بود و به راحتی می‌توانید محل ماشین خود را پیدا کنید. نمونه‌ای از بهترین ردیاب‌هایی که به باتری بسیار قوی دارند و می‌توان آن را به خوبی مخفی کرد؛ ردیاب آهنربایی نظامی است. برای آشنایی بیشتر با این محصول به صفحه ردیاب آهنربایی NG8000 مراجعه کنید.

شارژ کردن سیم کارت و هزینه های مربوط به اینترنت

شارژ بودن حساب سیم کارت هم اهمیت بسیار زیادی دارد و یکی از عیب‌های دزدگیر سیمکارتی محسوب می شود. زمانی که اینترنت گوشی شما تمام شود ارتباط تان هم با دزدگیر قطع می گردد. این مورد به عنوان یکی از اصلی ترین و مهمترین معایب دزدگیرهای سیم کارتی شناخته می شود. هزینه شارژ کردن سیم کارت هم یکی از موارد دیگری است که باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید.

بهترین جایگزین دزدگیر سیمکارتی: خرید ردیاب خودرو مدل NG200

ردیاب خودرو NG200 از بهترین ردیاب هایی می باشد که شما می توانید آنها را روی خودروی خود نصب نمایید. شما می توانید این ردیاب را روی انواع خودرو، موتورسیکلت و … نصب کنید. از بهترین مزیت‌های این ردیاب این است که قیمت پایینی دارد و به راحتی می‌توانید آن را خریداری کنید. این ردیاب را به راحتی می توانید روی تمامی خودروها نصب کرده و از ویژگی ها و مزیت های آن استفاده نمایید.

ردیاب NG200 که با عنوان ردیاب ارزان نیز شناخته می‌شود، قابلیت اتصال به برق اتومبیل را دارا می‌باشد. به این ترتیب می‌توانید در هر یک از بخش های خودرو که تمایل دارید آن را قرار دهید. باتری داخلی آن تا 4 ساعت کار می کند. برای خرید این محصول میتوانید از صفحه خرید ردیاب NG200 استفاده کنید.

جمع بندی:

ویژگی های منحصر به فردی که دزدگیرهای سیمکارتی دارند، باعث شده است افراد امنیت بالایی را از ماشین های خود دریافت نمایند. افراد با استفاده از هر دزدگیری می خواهند که از ماشین خود مراقبت نمایند. اما بدون شک همیشه به دنبال بهترین نمونه آنها هستند. اما پیشرفته ترین دستگاه های امنیتی هم قادر نمی باشند جلوی دزدگیر سیمکارتی را بگیرند. دزدگیرهایی که سیم کارت خور هستند مزیت های بسیار زیادی دارند و امکانات ویژه ای را هم به افراد ارائه می دهند. با این حال استفاده از ردیاب و جی پی اس ماشین برای خودروی شما امری بسیار مهم به نظر می‌رسد.