ردیاب ماشین عروس برای استفاده در خودروهای اجاره‌ای ماشین عروس به کار برده می‌شود. این ردیاب مشابه ردیاب‌های دیگر بوده و توسط مالکان بنگاه‌های اجاره ماشین عروس به کاربرده می‌شود. روش کار این ردیاب‌ها با دیگر ردیاب‌های خودرو تفاوتی ندارد و تنها نوع استفاده و محل کاربرد آن‌ها است که متفاوت است.

امروزه استفاده از خودروهای لوکس در مراسم های عروسی و شادی امری طبیعی و عادی است. به همین دلیل هم افراد بسیاری با خرید چند خودروی لوکس و زیبا و ارائه آن‌ها به عنوان ماشین عروس در این زمینه فعالیت می کنند. یکی از مهمترین دغدغه مالکان این خودرو‌ها مشکل سرقت و یا مسیر عبور و تردد خودروهای عروس است. برای اینکه این افراد به راحتی و در تمامی حالات از محل خودروهای خود مطلع شود از ردیاب ماشین عروس استفاده می‌کنند.

استفاده از ردیاب ماشین عروس عملی غیر قانونی نیست. حتی مالکان بنگاه‌های اجاره خودرو قبل از عقد قرارداد با داماد این مورد را به آن‌ها اعلام می کنند که خودروهای مذکور دارای ردیاب ماشین عروس بوده و در هر لحظه‌ای تردد این خودرو‌ها از دید مالکان آن‌ها دور نخواهد بود. در نتیجه به راحتی می‌توان از این ردیاب ها در خودروهای لوکس و گران قیمتی که به عنوان ماشین عروس معرفی می‌شود استفاده کرد.

ردیاب ماشین عروس چیست و چه کاربردی دارد؟

 کار ردیاب ماشین عروس به چه صورت است؟

ردیاب ماشین عروس در واقع تفاوت چندانی با دیگر ردیاب های خودرو ندارد. این ردیاب در داخل خودرو قرار میگیرد و به باتری داخلی خود و یا باتری خودرو متصل می‌شود. سپس سیگنال‌های ماهواره‌ای خود را برای پنل مدیریتی خود ارسال می‌کند. در نتیجه مالک خودرو می‌تواند در همه حال از سلامت و امنیت خودروی خود مطلع شود.

همچنین استفاده از ردیاب ماشین عروس به مالکان خودرو و دامادها این اطمینان را می‌دهد که دیگر نگران گم شدن و یا سرقت خودرو نباشند. چرا که در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند با استفاده از ردیاب ماشین عروس کنترل خودرو را به دست گرفته و خیلی راحت اقدام به خاموش کردن خودرو کرده و محل دقیق خودرو را مشخص کنند.

از چه نوع ریاب هایی به عنوان ردیاب ماشین عروس استفاده می‌شود؟

امروزه از ردیاب‌های مختلفی به عنوان ردیاب ماشین عروس استفاده می‌شود. با این حال سه ردیاب بیشتر از بقیه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ردیاب‌ها بر اساس نوع و کارایی خود می‌توانند امکانات زیادی را در اختیار مالکان خود را قرار دهند.

ردیاب ماشین عروس چیست و چه کاربردی دارد؟

 معرفی سه ردیاب پر کاربرد به عنوان ردیاب ماشین عروس

3 مدلی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، از جمله بهترین ردیاب‌های مناسب این کاربرد است. با کلیک بر روی هر محصول، می‌توانید به صفحه اختصاصی آن رفته و توضیحات کاملی درباره مدل ردیاب مطالعه کنید.

ردیابی ماشین عروس با ردیاب
ردیابی ماشین عروس با ردیاب

ردیاب مدل  NG200

این ردیاب ارزان قیمت، جزو خوش قیمت ترین ردیاب‌هایی است که می‌توانید با خیال راحت از آن به عنوان ردیاب ماشین عروس استفاده کنید.

فرض کنید یک نمایشگاه اتومبیل ده ها خودرو دارد که نیاز است روی تک تک این خودرو های ردیاب تجهیز شود، این جاست که استفاده از این مدل از ردیاب، به عنوان یکی از ارزان قیمت ترین مدل های ردیاب ماشین عروس مهم می شود. قیمت مناسب این ردیاب باعث شده است که علاوه بر این که به عنوان ردیاب ماشین عروس استفاده شود در خودروهای شخصی نیز از آن استفاده شود.

این ردیاب در عین اینکه ارزان قیمت است امکانات خوبی را هم در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اگر دنبال یک مدل ردیاب ارزان هستید حتما این مدل را امتحان کنید.

امکانات ردیاب  NG200

این ردیاب از یک انتن جی پی اس استفاده می کند که می تواند محل خودرو را با اختلاف 5 متری نشان دهد. علاوه بر این موارد این ردیاب دارای دو هشدار نیز است. هشدار اعلام سرقت خودرو و هشدار کم شدن بنزین خودرو که هر دو در مواقع ضروری به شدت کاربری هستند.

امروزه دو مدل از این ردیاب به عنوان ردیاب ماشین عروس استفاده می شوند. این دو مدل عبارتند از:

  • مدل معمولی

این مدل تمامی امکانات معمولی یک ردیاب ماشین عروس را دارا است و این امکانات شامل ردیابی آنلاین خودرو، موقعیت خودرو بر روی نقشه، مشاهده مسیر حرکت خودرو، مشاهده سرعت حرکت خودرو، هشدار سرقت خودرو هشدار کم شدن بنزین خودرو هستند. استفاده از این مدل به عنوان ردیاب ماشین عروس امروزه به شدت رواج دارد.

  • مدل سفارشی

این مدل علاوه بر امکانات گفته شده در بالا دارای چند اعلام هشدار دیگر نیز است و این اعلام ها شامل هشدار خارج شدن از محدوده تعیین شده، سنسور ضربه و سنسور لرزش هستند. از این مدل به عنوان ردیاب ماشین عروس در خودروهای لوکس و لاکچری به شدت استفاده می‌شود.

ردیاب  NG230

این مدل که به اسم ردیاب ماهواره ای هم شناخته می شود، به عنوان یکی از کوچکترین ردیاب های خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. نکته مهم در خصوص این ردیاب عدم استفاده از چراغ های هشدار دهنده و یا هشدار های صوتی بر روی آن است. در نتیجه می توان این ردیاب را به راحتی در هر محلی که مناسب است قرار داد.

 امکانات ردیاب ماهواره ای

این ردیاب دارای امکانات پیشرفته تری نسبت به مدل قبلی بوده و. برخی از این امکانات شامل موارد زیر می‌شود:

  • تامین امنیت خودرو

این ردیاب به عنوان ردیاب ماشین عروس می تواند به راحتی خودروی شما را در خصوص سرقت امن کند. این ردیاب با توجه به اندازه کوچکی که دارد می تواند به راحتی در هر محلی از خودرو که مناسب است نصب شده و به راحتی با باتری خودرو کار کند. همچنین می تواند اطلاعات دقیقی از محل خودرو، ارسال مسیر های طی شده، مبدا و مقصد خودرو در این مسیر ها در اختیار شما قرار دهد.

  • اطلاع از مسیر های حرکتی خودرو

از این ردیاب به عنوان ردیاب ماشین عروس استفاده می‌شود. مسیر های حرکتی برای مالکن خودرو ها بسیار مهم است. با استفاده از این ردیاب می توانید به راحیت مسیر های طی شده توسط داماد را بررسی کنید. با دانستن این مسیر ها شما می توانید حتی مقدار بنزین مصرف شده را هم تخمین بزنید.

  • دارای حافظه داخلی

این مدل ردیاب به عنوان ردیاب ماشین عروس دارای یک حافظه داخلی است که می تواند اطلاعات مسیر های طی شده در طول سال را برای شما ذخیره کند. این اطلاعات به شما کمک میکند که محل های دقیق و مسیرهای استفاده شده را به راحتی مشخص کنید. هر تاریخ و هر زمان که بخواهید میتوانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

  • قابلیت شخصی سازی

یکی از مهمترین موارد در ردیاب ماشین عروس قابلیت شخصی سازی است. این قابلیت به شما کمک میکند که مسیر و محدوده حرکتی مشخصی را برای خودرو تعریف کنید. به این ترتیب اگر خودرو از این محدوده خارج شود پنل مدیریتی این ردیاب به شما اخطار می دهد.

استفاده از ردیاب ماهواره ای برای ماشین عروس
نمونه ردیاب ماهواره ای نیکان جی پی اس

ردیاب مدل NG50

ردیاب دیاگ خودرو به عنوان یکی از کارآمد ترین مدل های ردیاب ماشین عروس مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین ویژگی های ای مردی با قابلیت شنود است. در واقع با استفاده از این ردیاب شما می توانید علاوه بر این که موقعیت خودرو را ردیابی می کنید صدای داخل کابین را هم بدون کوچک ترین نویزی گوش دهید.

در مقاله بهترین محل برای نصب ردیاب بصورت کامل در مورد اینکه چه جاهایی برای نصب ردیاب مناسب است صحبت کردیم، شاید به جرئت گفت دیاگ خودرو یکی از بهترین محل های نصب ردیاب ماشین است.

استفاده از این ردیاب در خودروهای عروس ممکن است حالت غیر اخلاقی داشته باشد اما به دلیل اینکه امکان دارد سارق یا سارقین در حین سرقت خودرو اطلاعاتی از محل مکان و مقصد خود را لو بدهند، به شدت مورد استفاده قرار میگیرد. در صورتی که از این ردیاب به عنوان ردیاب ماشین عروس استفاده شود باید قبل از عقد قرار داد به داماد اعلام شود این خودرو دارای قابلیت شنود داخل کابین است.

 این مدل ردیاب چه ویژگی هایی دارد؟

این ردیاب علاوه بر قابلیت شنود داخل کابین قابلیت های دیگری نیز دارد. برخی از این قابلیت ها شامل موارد زیر می شوند.

  • به مسیر ها تا 3 سال گذشته دسترسی خواهید داشت

این ردیاب این قابلیت را دارد که مسیر های 3 سال گذشته را در حافظه خود ذخیره کرده و آن‌ها را در اختیار شما قرار دهد.

  • اطلاعات دقیق خودرو را به شما نمایش می دهد

این ردیاب می تواند به صورت لحظه ای اطلاعات دقیق خودرو را به شما نمایش دهد. اطلاعاتی از قبیل مسیر، مکان روی نقشه، سرعت لحظه ای خودرو و حتی مقدار بنزین موجود در داخل باک خودرو را می تواند به شما نمایش دهد.

  • اطلاعات خودرو را از طریق اپلیکیشن برای شما ارسال می کند

یکی دیگر از قابلیت های این ردیاب استفاده از اپلیکیشن برای کنترل ردیاب است. شما می توانید به راحتی اپلیکیشن این ردیاب را روی گوشی تلفن همراه هوشمند خود نصب کرده و به راحتی از طریق اپلیکیشن تمامی فعالیت های مدیریت و نظارتی را انجام دهید.همچنین ردیاب‌های گران قیمت دیگری مانند ردیاب آهنربایی نیز وجود دارد که می‌توان برای ردیابی ماشین عروس استفاده کرد.