محافظت از خانواده یک خصوصیت بنیادی است که در همه افراد وجود دارد. هیچ چیز مهمتر از خانواده و حفظ امنیت اعضای آن وجود ندارد. به همین دلیل سعی می‌کنیم از روش‌های مختلف برای رسیدن به این هدف استفاده کنیم. اما چگونه می‎شود، از محلی دور از خانه، مراقب سالمندی باشیم که به آلزایمر مبتلا است؟ چگونه می‎توان بدون دغدغه به کودک خود اجازه دهیم تا در اماکن شلوغی مانند شهربازی، به راحتی مشغول بازی باشد؟

با ردیاب کودکان و سالمندان این فرصت را خواهید داشت تا در هر لحظه از فرزند یا پدر و مادر خود در شرایط و موقعیت‌های مختلف محافظت کنید. در این مقاله قصد داریم درباره یکی از بهترین ردیاب های نیکان جی پی اس، یعنی ردیاب کودکان و سالمندان را به شما معرفی کنیم و در نهایت مزایای ردیاب سالمندان را توضیح دهیم.

چرا باید ردیاب سالمندان و کودکان را خرید کنیم؟

ردیاب شخصی مخفی به اندازه کافی کوچک می باشد و می توان آن را در جیب، کیف، کیف های دستی، کیف کمربند و آستری کت قرار داد. دسترسی 24 ساعته به صفحه نقشه برداری خود ، این اجازه را به شما می دهد تا در سطح جهان و هر لحظه ای که بخواهید موقعیت مکانی افراد مورد نظرتان را ببینید. با هر بار شارژ دستگاه حدود ۱۵ تا ۲۰ روز باتری شارژ می ماند و این برای چنین دستگاه کوچکی باور نکردنی است.

ردیاب کودکان
ردیاب شخصی یکی از کوچکترین ردیاب های دنیا محسوب می شود

مزایای ردیاب شخصی

خرید ردیاب کودک برای همه والدینی که به دنبال تامین امنیت فرزندان خود هستند، پیشنهاد می‎شود. اما شاید برخی از پدر و مادرها به این ابزار بیشتر احتیاج داشته باشند. برای مثال این محصول برای خانواده‌هایی که فرزند معلول و یا مبتلا به اوتیسم و سندروم داون دارند، ضروری به نظر می‌رسد. شدت و میزان بیماری در افراد، متفاوت است، اما در هر حال همه آنها به مراقبت جدی و مستمر نیاز دارند. این موضوع برای والدین شاغل سخت‎تر خواهد شد، چرا که بیشتر ساعات روز در محل کار خود هستند و نمی‎توانند به طور مستقیم، فعالیت و موقعیت فرزند خود را کنترل نمایند. ردیاب شخصی تا حدود زیادی می‌تواند به آنها کمک کند.

استفاده از ردیاب شخصی برای کودکان محصل نیز می‎تواند مفید باشید. در این صورت دیگر لازم نیست نگران رفت و آمد آنها باشید. کافی است تا کمی آنها در رسیدن به منزل تاخیر داشته باشند، همین امر سبب می‌شود تا دلشوره‎ایی عجیب را تجربه کنید. همچنین استفاده از آنها برای کنترل کودکان بیش فعال نیز می‎تواند مفید باشد. انرژی این کودکان، آنقدر زیاد است که والدین به سختی می‎توانند از آنها مراقبت نمایند.

 خرید ردیاب انسان برای چه کسانی مناسب است؟

  • افراد مبتلا به آلزایمر
  • افراد ضعیف و آسیب پذیر مانند بچه ها
  • افراد سالمند خانواده
  • کسانی که تنها زندگی می کنند
  • کسی که ممکن است در معرض خطر باشد
  • کارگران و مسافران تنها
  • افرادی که به اردوهای مدرسه ای می روند
  • کسانی که امنیت جانی آنها همیشه در خطر است

خرید ردیاب سالمندانخرید ردیاب سالمندان

جی پی اس شخصی چگونه کار می کند؟

سیستمی که در ردیابی کودک بکار برده شده است، دقیقا مانند همان سیستم gps خودروها است. آنها برای ارسال و دریافت سیگنال‌ها، همواره با ماهواره‌‎ها در ارتباط هستند. ردیاب‎‌های شخصی در شکل و اندازه‌های گوناگون طراحی و ساخته می‎شوند. برخی از آنها مانند ساعت بوده و به دور مچ دست کودک و یا فرد مورد نظر بسته خواهد شد. برخی دیگر در جیب و یا کیف قرار خواهند گرفت. اندازه آنها بسیار کوچک بوده و جلب توجه نخواهد کرد. همچنین از وزن بسیار کمی نیز برخوردار هستند، بنابراین کودک در حمل آن مشکلی نخواهد داشت.

برای راه‌‎اندازی آنها کافی است، سیم کارتی را بر روی آن نصب کنید، سپس با استفاده از اپلیکیشنی که در گوشی همراه در اختیار شما قرار داده می‌شود، به راحتی می‎توانید موقعیت فرزند خود را کنترل نمایید. البته اطلاع از موقعیت مکانی تنها یکی کاربردهای ردیاب کودکان است. برخی از انواع آن‌ها مانند ردیاب شخصی NG160 ، دارای میکروفن داخلی نیز هستند. به این ردیاب‌ها اصطلاحاٌ ردیاب شنوددار می‌گویند. این ویژگی به شما اجازه می‎‌دهد تا بتوانید صداهای محیط اطراف را نیز دریافت کنید. ردیابی آنلاین و آفلاین توسط پیامک و اپلیکیشن اندروید و IOS ، از ویژگی‌های خاص ردیاب شخصی NG160 است که آن را تبدیل به محصولی کاربردی کرده است.

استفاده از ردیاب شخصی به معنای نادیده گرفتن حریم شخصی کودکان و سالمندان نیست!

هرگز تصور نکنید استفاده از ردیاب کودک یا ردیاب سالمند، به معنای تجاوز به حریم شخصی آنها است. هدف ردیاب شخصی افراد فقط حفظ امنیت کودکان و سالمندان است. زندگی پرتنش امروزی، سبب می‎شود تا خطرات بالقوه‌‎ایی کودکان و والدین شما را تهدید کند. آیا برای محافظت از آن‌ها می‎توانید به طور دائم در کنارشان باشید؟ تکنولوژی در این زمینه نیز به کمک ما آمده است. با استفاده از ردیاب شخصی به شکلی ایمن‎ و در عین حال ساده‎، می‎توان از فرزندان محافظت کرد. بنابراین چرا نباید از آن استفاده کنیم؟ هیچ چیز اطمینان بخش‌تر از این نیست که بدانید همه افراد خانواده شما در امنیت به سر می‎برند. با استفاده از دستگاه‌های ردیابی GPS برای کودکان، نه تنها کمتر نگران خواهید شد، بلکه وقت بیشتری برای استراحت خواهید داشت. همچنین در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم مقاله “آیا استفاده از ردیاب قانونی است” را مطالعه کنید.

خرید ردیاب انسانی برای افراد مبتلا به آلزایمر

اگر یکی از اعضای خانواده شما سالخورده می باشد یا دچار آلزایمر است بی شک خرید ردیاب انسان امری لازم و ضروری می باشد. بدلیل زوال عقل این افراد امکان گم شدن و سرگردانی آن‌ها بسیار زیاد است. شما با کمک ردیاب انسانی (ردیاب مخفی) می توانید این افراد را در هر لحظه از شبانه روز زیر نظر داشته باشید و در صورت گم شدن به راحتی و در سریعترین زمان آنها را پیدا کنید. یکی از قابلیت های شگفت انگیز این دستگاه این است که شما می توانید در اطراف منزل خود محدوده مجازی تعریف کنید تا زمانی که افراد سالمند و کسانی که مبتلا به آلزایمر هستند بخواهند به این محدوده ها وارد و یا خارج شوند زنگ هشدار موبایلتان به صدا در آمده و شما را آگاه میکند.

ردیاب انسان برای کودکان و نوجوانان

حفظ امنیت کودکان و نوجوانان وظیفه ای است که بر دوش والدین قرار دارد این را به یاد داشته باشیم که زندگی می تواند هراسناک و تیره شود اما این را نیز در نظر بگیریم که با خرید ردیاب انسان از سامانه معتبر ماهان می توان آرامش روح و روان را برای خود و فرزندانمان به ارمغان بیاوریم . اتفاقات ناگوار بسیاری در کمین کودکان و نوجوانان ما می باشد که والدین می توانند با اقدامی پیشگیرانه امنیت فرزندان خود را تامین کنند.خرید ردیاب کودکان

با خرید ردیاب سالمندان از والدین خود محافظت کنید

همان‌طور که توضیح دادیم، ردیاب شخصی مزایای بسیار زیادی در زندگی امروزه دارد. شما می‌توانید با خرید ردیاب سالمندان و فرزندان امنیت آن‌ها را تامین کرده و به محافظت از آن‌ها بپردازید. البته موضوعی که حتما باید به آن توجه داشته باشید کیفیت و قیمت جی پی اس کودکان است. نیکان جی پی اس دارای بهترین و با کیفیت ردیاب‌های ایران است. ردیاب های نیکان علاوه بر کیفیت بالا، ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که شما را متعجب خواهند کرد. برای استفاده و آشنایی بیش‌تر با ردیاب شخصی کودکان و سالمندان از صفحه خرید ردیاب یا خرید جی پی اس استفاده کنید.